×
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود و عضویت
×

قوانین و مقررات

📌 استعلام لازم قبل از خرید؟

 با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد. لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.

📌 آدرس دقیق محل دریافت کالا بر عهده کیست؟

سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

📌 مسئولیت نداشتن آسمان تِک در قبال حوادث  طبیعی؟

در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و غیره وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار آسمان تِک نباشد و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده آسمان تِک نخواهد بود.

📌 خرید همزمان کالا 

ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد. در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است. بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه آسمان تِک هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.

📌 سیاست محدودیت کالا

با توجه به سیاست مجموعه آسمان تِک در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است آسمان تِک می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.

📌 چگونه آسمان تِک وجه پرداختی شمارا برگشت میزند ؟

 عودت وجه به خریدار تنها با ارائه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

📌 کالای باندل به صورت تک کالا یا جداگانه فروخته نمیشود !

کالاهایی که به صورت باندل (کالاهایی که به همراه کالاهای دیگر بایستی سفارش گذاری شوند)،در سایت قرار داده می شوند، قابل فروش به صورت غیرباندل یا تکی نمی باشند. در صورت خرید مشتری به صورت تکی، وجه پرداخت شده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

📌 مغایرت کالا 

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی با جعبه کالا، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از ساعت ۱۰ الی 20 به پشتیبانی آنلاین آسمان تِک اطلاع دهد. در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد (در صورت استفاده از آفر ویژه تست قبل از ارسال کالا، به هیچ عنوان نباید از کالا استفاده شود).

📌 اصالت کالا

آسمان تِک اصلی بودن کالاهای ارائه شده را ضمانت می‌نماید. در صورتی که کالا اصل نباشد با کلمه «طرح» یا «غیر اصلی» در نام کالا مشخص می‌شود. بدیهی‌ست مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت می‌باشد و کالاهایی نظیر پردازنده‌های اینتل با فن و بدون فن وجود دارند که با وجود دارا بودن اصالت و کیفیت، فاقد گارانتی هستند.

📌 نوسانات قیمت

به دلیل نوسان های قیمت درصورت تغییر قیمت درهر زمان، امکان اصلاح قیمت در سفارشات پرداخت شده وجود ندارد.

📌 زمان تحویل کالا

در زمانهای خاص مانند انبارگردانی یا روزهای شلوغ و پرازدحام همانند آخر سال، ممکن است بازه زمانی تحویل کالا طولانی تر شود.)

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
× تماس با پشتیبانی